Wow, That’s soooo Amazing Mike!! Nou, zelfs Mike Levey van Amazing Discoveries zou moeten praten als Brugman om de volgende tien belachelijke “Bekend van TV” producten aan de man te krijgen.
Potty Putter
Ja kindertjes, voordat iedereen een smartphone had om games te spelen op de plee, was het maar een saaie bedoeling. Gelukkig was daar de Potty Putter.
Tiddy Bear
De oplossing voor een autogordel die niet lekker zit, de Tiddy Bear!
Uro Club
How many times has this happened? You?re playing 18 holes with your best buddies, drinking sport-?ades?, water, beer, etc. You?re coming up to the 3rd hole with no rest room in sight. There are no trees or bushes around and you just have to go, what are you going to do?
Tja wat doe je dan? Dan plas je gewoon in je speciale Uro Club!
A Spray
Deodorant voor je hele lichaam. En met overal, bedoelen ze overal!
Comfort Wipe
Sinds de uitvinding van de toiletrol in 1871 door Seth Wheeler is het afvegen op de toilet redelijk ‘straight forward’. Maar de Comfort Wipe dacht een revolutie op de toilet te kunnen ontketen met hun fantastisch geweldige prachtige super apparaat.
[criteo]Booty Pop
Eerder al genoemd in de lijst van domste vrouwenproducten, maar hij moet nogmaals genoemd worden, de Booty Pop. De goedkope oplossing voor volle billen.
Draagbare Handdoek
Oef, wat zijn badjassen toch zwaar, en handdoeken? Die blijven niet zitten. De oplossing? De Wearable Towel. Totally Amazing!
Rejuvenique Electric Facial Mask
Een work-out voor je gezicht! En als bonus zie je eruit als een Michael Myers uit de Halloween films
Kush Support
Het veelvoorkomende probleem voor vrouwen met grote jopen: niet op je zij kunnen slapen! Kush Support is dé oplossing!
Shake Weight
https://www.youtube.com/watch?v=vCPZfdkRTSE
Eerder al hebben we een lijstje gemaakt van de 10 domste fitnessapparaten, die hadden stuk voor stuk ook in deze lijst gepast, maar er is er eentje die echt niet mag ontbreken: de Shake Weight! Waarschijnlijk het meest belachelijke gemaakt product ooit. En ze vragen er natuurlijk ook wel om …
Slimme marketing of gewoon een heel dom product?